Öppet hus på Anna Whitlocks gymnasium

Datum:

Tid:

Plats: Anna Whitlocks gymnasium, Hantverkargatan 29

På öppet hus får du se våra fina lokaler. Du träffar också elever och personal som berättar om skolans program och inriktningar.

Elever, lärare och övrig skolpersonal är på plats för att berätta och svara på dina frågor om våra högskoleförberedande program och inriktningar. Du som vill bli behörig till ett nationellt högskoleförberedande program har möjlighet att besöka introduktionsprogrammet individuellt alternativ. Ställ dina frågor till personalen och se våra anpassade lokaler för IMA-AST.

Skolledningen informerar

Vill du ha en kort information om skolan och vår verksamhet? Lyssna på våra skolledare klockan 17.15 och 17.45 i följande lokaler:

• Entréplan, stora restaurangen
  • Plan 3, hörsal 3039

Blir du sugen på fika? Besök då vårt kafé på innergården. Här träffar du också elevkåren och några av skolans elevföreningar.

Vårt fina skolbibliotek håller också öppet under kvällen.